ISOF-ERP zalety i korzyści

ISOF jako zaawansowany system ERP zapewnia pełną obsługę firmy z dowolnej branży. Obejmuje standardowe obszary funkcjonowania, takie jak: Zamówienia, Sprzedaż, Magazyny, Logistykę, Produkcję, Serwis czy Rachunkowość. Zapewnia obsługę technologii biznesowych stosowanych w oprogramowaniu dla przedsiębiorstw, jak:

  • CRM
  • DMS
  • Sprzedaż Relacyjną
  • BI i Controlling
  • E-commerce
  • Logistyka
ERP
Modele
Korzyści

Uruchom demo

30 dni bezpłatnie · Bez żadnych zobowiązań

Wpisz imię i nazwisko.
Wpisz nazwę firmy.
Wpisz prawidłowy adres e-mail.
Wpisz nr telefonu (min. 9 cyfr).

Wyrażam zgodę na:

Funkcjonalność

ISOF

Kompleksowe rozwiązanie - CRM i DMS

ISOF-ERP integruje moduły CRM i DMS, wspiera obsługę klientów, handel i obieg dokumentów, zapewniając dostęp do danych i standaryzację procesów.

Praca z modułami systemu

ISOF-ERP oferuje elastyczny wybór funkcji, automatyzuje sprzedaż i raporty, pozwala dostosować wydatki do potrzeb dzięki modułowej budowie i integracji.

Dwa modele pracy z ISOF

ISOF oferuje wynajem (SaaS) lub zakup licencji, zapewnia aktualizacje, wsparcie i elastyczny wybór modułów dostosowanych do potrzeb firmy.

Co klient otrzymuje wraz z systemem ISOF?

ISOF zapewnia niezawodność, kopie bezpieczeństwa, portal serwisowy, dyżury IT, e-learning, obsługę wielojęzyczną i monitoring chmury HDB.

ISOF w skrócie

Szczegóły

  • Opłaty za korzystanie z systemu dotyczą tylko wykorzystywanych modułów, co pozwala na elastyczne dopasowanie systemu do potrzeb firmy,
  • System ISOF-ERP działa w przeglądarce, umożliwiając pracę z dowolnego miejsca i o każdej porze,
  • Brak konieczności instalowania oprogramowania na komputerach użytkowników zmniejsza koszty i ułatwia użytkowanie,
  • Użytkownicy mają stały dostęp do aktualnych informacji, co wspiera podejmowanie decyzji biznesowych,
  • System można wdrożyć w modelu licencji lub w trybie SaaS,
  • Outsourcing w trybie SaaS zmniejsza koszty użytkowania o ponad połowę w porównaniu z tradycyjnym modelem,
  • Firma HEUTHES zapewnia bieżącą obsługę i aktualizację systemu, pozwalając klientom skupić się na biznesie,
  • Możliwość rozbudowy funkcji systemu wraz z rozwojem firmy zapewnia skalowalność i dopasowanie do przyszłych potrzeb.

Poznaj funkcje systemu ISOF

Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!

  • 30 dni bezpłatnie
  • Bez żadnych zobowiązań
Laptop_ISOF_DEMO

Korzyści z posiadania systemu ISOF

Poznaj szczegóły

  • Zapewnienie lepszej obsługi klientów,
  • Możliwość wprowadzenia sprzedaży relacyjnej dzięki CRM,
  • Optymalizacja stanu zapasów dzięki jednoczesnej analizie wszystkich magazynów, analizie rotacji oraz limitów logistycznych przy generowaniu zamówień,
  • Optymalizacja przepływów pieniężnych,
  • Lepsze zarządzanie należnościami, zobowiązaniami i windykacją,
  • Zapewnienie wysokiego poziomu niezawodności i wydajności dzięki odpowiedniej infrastrukturze technicznej centrów danych,
  • Ograniczenie czasu na wyszukiwanie dokumentów,
  • Polepszenie wymiany informacji pomiędzy pracownikami,
  • Obniżenie pracochłonności dzięki integracji wielu funkcji, w tym CRM i DMS,
  • Brak konieczności instalowania, uaktualniania i serwisowania oprogramowania na stacji roboczej dzięki wykorzystaniu przeglądarki internetowej,
  • Brak konieczności serwisowania i inwestowania w serwery, systemy operacyjne i bazy danych,
  • Obniżenie całkowitych kosztów posiadania systemu informatycznego,
  • Integracja z oprogramowaniem biurowym LibreOffice i MS Office,
  • Zapewnienie pieczęci cyfrowej do podpisywania i weryfikowania dokumentów PDF, która zapewnia nienaruszalność treści i dat oraz niezaprzeczalność pochodzenia pliku,
  • Udostępnienie na życzenie specjalną, zgodną z Ustawą o Rachunkowości, pełną kopię bezpieczeństwa systemu.
Image dots
Image dots

CRM i DMS

Kompleksowe rozwiązanie

Architektura ISOF-ERP oparta jest na koncepcji dopasowania wszystkich modułów w ramach systemu, w tym CRM i DMS (obiegu spraw i dokumentów). Dzięki temu cały system stanowi zestaw zintegrowanych ze sobą modułów.

Rozwiązania CRM wspomagają obsługę klientów, zarówno detalicznych, jak i biznesowych oraz partnerów handlowych. Procesy handlowe zaczynają się od marketingu i organizacji komunikacji z klientem.

Ważną cechą nowoczesnych systemów jest również możliwość dostępu z poziomu DMS (modułu zarządzania dokumentami) do danych elektronicznych, powiązanych z danym kontrahentem czy zdarzeniem. Dzięki obiegowi dokumentów, wiele procesów można ustandaryzować.

Kompleksowe rozwiązanie - CRM i DMS
folder-open-right calendar-days-left

Moduły

  • Do pełnego wykorzystania kontaktów biznesowych nawiązywanych przez Internet niezbędny będzie CRM Analityczny.

  • Wszelkie informacje, od negocjacji przez podpisanie umowy, a następnie zakupy dokonywane przez klienta i jego pozostałe aktywności gromadzone są w CRM Aktywności.

  • CRM Serwisowy zapewnia obsługę posprzedażową gwarancyjną i pogwarancyjną. Mając do dyspozycji moduł CRM zintegrowany z modułem Sprzedaży możliwa jest segmentacja klientów.

  • Przy pomocy modułu CRM Marketingowego możliwe jest planowanie wszelkich działań marketingowych i kierowanie kampanii do konkretnej grupy klientów.

  • W CRM Zadaniowym planowane są zadania dla pracowników wraz z określeniem pracochłonności i z rejestracją sprawozdań.

  • W Portfolio modelowany jest plan sprzedaży w podziale na kampanie, produkty, pracowników oraz klientów. Rozpoczęte i planowane procesy handlowe opisywane są w Projektach, które wiążą wszystkie wymienione wcześniej dokumenty i zdarzenia CRM od zadań, kontaktów, umów czy faktur, aż do przepływów gotówkowych w module finansowo-księgowym.

  • Moduł DMS stanowi centralny magazyn informacji i wszystkich dokumentów elektronicznych firmy. Dotyczy to notatek handlowców, ofert, umów, poczty elektronicznej, skanów dokumentów, faksów czy poczty głosowej. Każda wiadomość pocztowa może być zarejestrowana i obsługiwana tak jak inne dokumenty w DMS i podlegać mechanizmom pracy grupowej w tym np. procedurom obsługi klienta. Wszystkie wiadomości przychodzące i wychodzące są zgromadzone w systemie i dostępne dla uprawnionych osób.

  • W trybie licencji DMS jest zintegrowany z pakietem biurowym Collabora OnLine. Dzięki temu możliwa jest praca w przeglądarce z dokumentami poszczególnych programów pakietów biurowych LibreOffice oraz Microsoft Office. Collabora Online pozwala na tworzenie i edycję wszystkich formatów dostępnych w LibreOffice oraz edycję zarówno tekstów, jak i arkuszy kalkulacyjnych oraz prezentacji pakietu Microsoft Office.

Poznaj funkcje systemu ISOF

Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!

  • 30 dni bezpłatnie
  • Bez żadnych zobowiązań
Demo ekrany

Praca z modułami systemu

System skrojony na miarę

Praca z modułami systemu

Modułowa budowa ISOF-ERP gwarantuje wybór, korzystanie i płatność tylko za te funkcje, które są potrzebne w bieżącej pracy. W każdej chwili istnieje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia posiadanego zakresu funkcjonalności, a tym samym dostosowania poziomu wydatków do zmieniającej się sytuacji.

Dzięki integracji modułów możliwa jest również zautomatyzowana, pełna obsługa cyklu sprzedaży od wystawienia dokumentów sprzedażowych i magazynowych do ich zaksięgowania w Księdze Głównej oraz natychmiastowe generowanie przekrojowych raportów opartych na rzeczywistych danych z wielu różnych źródeł.

Moduły

  • Moduł obsługi ofert umożliwia przygotowanie i obsługę ofert składanych klientom z wykorzystaniem wszystkich dostępnych w systemie danych o kontrahentach, towarach i usługach, jak również umożliwia kalkulowanie marży.

  • Moduł pozwala na automatyczne wystawianie dokumentów towarzyszących sprzedaży: magazynowych i kasowych oraz rozrachunków, a także aktualizację rejestrów VAT. Zapewnia również obsługę: drukarek fiskalnych, cenników, rabatów, limitów płatności, zadłużenia, obsługę raportów kasowych, windykacji należności, czytników kodów paskowych. Współpraca z systemem FK umożliwia zatwierdzanie i automatyczne dekretowanie dokumentów sprzedaży przy pomocy wcześniej zdefiniowanych schematów dekretacji.

  • Rozbudowany moduł Rachunkowości zapewnia obsługę: księgowości pełnej lub uproszczonej, majątku trwałego, rejestrów VAT, płac i kadr, rozrachunków, przelewów, wyciągów bankowych, raportów kasowych, windykacji należności, delegacji krajowych i zagranicznych, samochodów i umów.

  • Moduł zawiera funkcje wspomagające realizację czynności związanych z obsługą dokumentów zakupu. Dodatkowo możliwe jest automatyczne przygotowanie informacji dla potrzeb systemu magazynowego i księgowości przez funkcję dekretowania oraz zestawienia VAT. Dokumenty zakupowe mogą być archiwizowane i przetwarzane w module DMS.

  • Moduł wspiera zarządzanie kartoteką towarów, wystawianie, edycję, przeglądanie i drukowanie różnego rodzaju dokumentów magazynowych, sporządzanie podstawowych zestawień magazynowych jak stany magazynowe, bilans, przeprowadzanie inwentaryzacji oraz przyjęcie i dystrybucję towarów.

  • Logistyka wspomaga zarządzanie łańcuchem dostaw i sprzedaży towarów oraz usług, w odpowiednio zorganizowanym procesie. Proces ten obejmuje zdarzenia od momentu wystawienia oferty poprzez przyjęcie zamówienia do dostarczenia zamówionego towaru i faktury (WZ) w określone miejsce, w określonym czasie, zapewniając automatyczny przepływ informacji pomiędzy dokumentami, na wszystkich etapach ich powstawania. Zamówienia od klientów oraz wewnętrzne mogą być scalone i automatycznie przetworzone na zamówienia do dostawców z uwzględnieniem limitów logistycznych i z analizy rotacji.

Poznaj funkcje systemu ISOF

Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!

  • 30 dni bezpłatnie
  • Bez żadnych zobowiązań
Laptop_ISOF_DEMO

Dwa modele pracy z ISOF

SaaS lub Licencja

W ramach korzystania z systemu ISOF firma HEUTHES proponuje dwa modele rozliczeń:

  • wynajem aplikacji na serwerach HEUTHES, tzw. outsourcing (SaaS),
  • zakup licencji.

Dzięki temu możliwe jest dopasowanie modelu do potrzeb firmy. Dla każdej z wybranych form zagwarantowane jest dostosowanie systemu do zmieniających się wymogów prawnych oraz związane z codzienną eksploatacją usługi pomocy merytorycznej i serwisowej.

Prace prowadzone nad rozwojem systemu zapewniają na bieżąco publikacje kolejnych wersji zawierających nowe funkcjonalności oraz ulepszone dotychczasowe funkcje. Podstawa każdego wariantu rozliczenia to wybór modułów ISOF, których klient aktualnie potrzebuje.

Dwa modele pracy z ISOF
desktop-right laptop-blue-left

Rozwiązania

  • Wynajem aplikacji jest dobrze znaną na polskim rynku metodą użytkowania systemów IT (ang. SaaS Software as a Service ). Klient wybiera funkcjonalność, z której chce korzystać oraz liczbę użytkowników. Doliczana jest jednorazowa opłata aktywacyjna. Przy niskiej opłacie miesięcznej klient ma do dyspozycji oprogramowanie wykorzystujące szybką, bezpieczną i nowoczesną platformę sprzętową zlokalizowaną w Centrum Danych HEUTHES.

  • Drugim i jednocześnie rzadziej stosowanym wariantem zakupu systemu ISOF jest klasyczna, jednorazowa opłata licencyjna. Ten model sprzedaży oparty jest na założeniu, że wszystkie elementy systemu umieszczone są w wewnętrznej, lokalnej sieci klienta.

  • Z systemu ISOF można korzystać na tabletach oraz smartfonach. Wiele funkcji jest dostosowanych do obsługi dotykowej na ekranie. Szczególnie przydatny w tym zakresie jest tzw. Inteligentny Asystent. Aby w pełni wykorzystać zalety pracy zdalnej handlowcowi, który jest mobilny wystarczy połączenie z Internetem.

  • Korzystanie z systemu ISOF jest jest tak proste jak poruszanie się w Internecie, ze względu na obsługę poprzez przeglądarkę www. W systemie używa się menu oraz okien, zakładek i Inteligentnego Asystenta wspierającego obsługę „palcem na ekranie”. System jest łatwy we wdrażaniu i nie wymaga długotrwałych szkoleń.

  • ISOF-RYCZAŁT to zmodernizowana, uproszczona odsłona systemu ISOF-ERP, zaprojektowana z myślą o potrzebach małych firm, w tym jednoosobowych działalności, firm rodzinnych oraz start-upów. System został dostosowany specjalnie dla przedsiębiorców rozliczających się ryczałtowo – formy opodatkowania, która polega na płaceniu podatku od przychodu bez możliwości uwzględniania kosztów jego uzyskania. Dzięki temu ISOF-RYCZAŁT odpowiada na specyficzne potrzeby tej grupy użytkowników, oferując prostotę obsługi i funkcjonalność idealnie dopasowaną do ich wymagań.

  • ISOF-START jest uproszczoną wersja systemu ISOF-ERP przeznaczoną dla niewielkich firm. System zawiera Fakturowanie, Magazyn, Księgę Przychodów i Rozchodów, eDokumenty, Delegacje krajowe i zagraniczne oraz CRM Aktywności i Analityczny. Powiązanie bogatej funkcjonalności z niską ceną jest bezkonkurencyjną ofertą na rynku rozwiązań dla małych firm.

  • ISOF-WORKFLOW występuje w trzech wersjach: e-Dokument, ISOF-WORKFLOW Standard oraz ISOF-WORKFLOW Premium. System jest dedykowany dla firm, które bez zmiany posiadanego rozwiązania ERP chcą je rozszerzyć o funkcjonalność z zakresu BPM, DMS, CRM i Forecast.

  • System ISOF-BIURO RACHUNKOWE zawiera zestaw funkcji, które umożliwiają biurom rachunkowym łatwiejszą obsługę dużej liczby podmiotów gospodarczych. Dwa pakiety przeznaczone dla Biur Rachunkowych zapewniają wykorzystanie systemu ISOF do prowadzenia Biura oraz do prowadzenia rozliczeń klientów Biura na bazie Książki Przychodów i Rozchodów oraz pełnej księgowości. Kolejne dwa pakiety umożliwiają firmom-klientom Biura uzyskanie dostępu do ISOF-START oraz pełnej wersji systemu. ISOF-BIURO RACHUNKOWE oznacza zarówno dla Biur, jak i dla ich klientów możliwość ograniczenia kosztów posiadania systemu informatycznego (TCO).

Poznaj funkcje systemu ISOF

Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!

  • 30 dni bezpłatnie
  • Bez żadnych zobowiązań
Demo ekrany

Co klient otrzymuje wraz z systemem ISOF?

Nowoczesne rozwiązanie ERP

Co klient otrzymuje wraz z systemem ISOF?
list-check-right laptop-blue2-left

System ISOF firmy HEUTHES to nowoczesne rozwiązanie ERP, które zapewnia wysoką niezawodność oraz codzienne kopie zapasowe danych. Obsługuje wielojęzykowość i pozwala na pracę zgodną z różnymi przepisami rachunkowymi.

Użytkownicy korzystają z Portalu Serwisowego, wsparcia technicznego (6-22, także w święta) i e-learningu (szkolenia z ERP, CRM, Sprzedaż, DMS oraz Finanse i księgowość). System monitoruje chmurę HDB Cloud Monitor dla bezpieczeństwa i wydajności.

Rozwiązania

  • Zapewnienie niezawodności i bezpieczeństwa to jedne z najważniejszych zagadnień stawianych przez firmy, które poszukują systemu klasy ERP. Firma HEUTHES posiada niezbędną infrastrukturę sprzętowo-programową zdolną obsłużyć klientów/użytkowników systemu ISOF. HEUTHES uzyskuje dostępność systemu w godzinach 6-22, od poniedziałku do soboty, na poziomie 99,8% w skali roku. Codziennie, w godzinach nocnych, wykonywana jest pełna kopia danych – bez przerywania pracy i dostępności systemu.

  • Możliwe jest okresowe tworzenie kopii systemu. Kopia taka stanowi pełną wersję w trybie „tylko do odczytu”. Umożliwia wydruk i eksport danych. Wszystkie dane w kopii ISOF są zaszyfrowane. Gotowa kopia systemu z koniecznym do uruchomienia serwerem aplikacyjnym HDB i bazą danych, jest dostarczana na nośniku trwałym w postaci gotowej do uruchomienia maszyny wirtualnej. Przeniesienie tych danych na dysk umożliwia uruchomienie systemu ISOF w postaci serwera wirtualnego. Dostęp do niego uzyskuje się za pomocą standardowej, lokalnej przeglądarki internetowej.

  • Użytkownicy ISOF mają dostęp do Portalu Serwisowego, w którym mogą zgłaszać swoje uwagi dotyczące działania systemu. Zgłoszenia są gromadzone, obsługiwane i odpowiednio kwalifikowane. Dzięki temu proces obsługi klientów nie kończy się z chwilą sprzedaży i mogą oni liczyć na dalszą sprawną i fachową obsługę, a firma ma możliwość rozwoju współpracy z klientami i podnoszenia jakości oferowanych usług.

  • HEUTHES opracował serwer monitorujący HDB Cloud Monitor. Wizualizuje on w czasie rzeczywistym aktualny stan poszczególnych elementów chmury obliczeniowej i reaguje na przekroczenie dopuszczalnych wartości. Może wywoływać teleportację maszyn wirtualnych w zależności od obciążenia, zastępować pracę serwerów głównych serwerami zapasowymi, przełączać serwer bazy danych na maszyny zapasowe oraz zapewnia funkcję analizy logów systemowych.

  • HEUTHES zapewnia klientom pomoc także poza godzinami pracy Biura Technicznego w formie dyżurów telefonicznych. Dyżury są pełnione przez wykwalifikowanych pracowników od poniedziałku do soboty w godzinach 6-22, w niedzielę i święta w godzinach od 10-18.

  • Oprócz szkoleń tradycyjnych w systemie ISOF możliwe jest szkolenie użytkowników na dedykowanej platformie e-learningowej pn. AKADEMIA ISOF.

    Dostępne kursy:

    • Możliwości nowoczesnych systemów ERP,
    • CRM Operacyjny,
    • Sprzedaż,
    • Document Management System,
    • Finanse i Księgowość.
  • HEUTHES na bieżąco prowadzi rozwój angielskiej i niemieckiej wersji językowej systemu ISOF. Możliwe jest swobodne definiowanie bilansu oraz rachunku zysków i strat nie tylko według polskich przepisów prawno-podatkowych, ale równolegle również w wielu językach, z różnym przyporządkowaniem kont bilansowych, zgodnie z zasadami rachunkowości panującymi w innym kraju. System umożliwia również wystawianie faktur, dokumentów magazynowych, zamówień do dostawców w języku angielskim i niemieckim. DMS zapewnia np. możliwość automatycznego wysyłania wiadomości e-mail (na podstawie predefiniowanych szablonów) do Klientów w preferowanym przez nich języku z użyciem tzw. smart tagów w szablonach e-mail.

Dokumentacje

Baza wiedzy

Wybierz odpowiednią dokumentację i dowiedź się więcej na temat systemu ISOF-ERP

System ISOF-ERP idealny dla:

Filmy

Praktyczne filmy instruktażowe

Nasze filmy instruktażowe zapewniają klarowne i zrozumiałe wyjaśnienia kluczowych funkcji, ułatwiając szybkie i efektywne opanowanie systemu ISOF.

  • Naucz się wystawiać faktury
  • Zintegruj system ISOF z platformami sprzedażowymi
  • Efektywnie korzystaj z obszarów roboczych
  • Wykorzystuj rozbudowane możliwości księgowe systemu
  • Poznawaj funkcje poszczególnych modułów
Demo
Zamów rozmowę
Zamów telekonferencje