Przetwarzanie faktur elektronicznych

Moduł przetwarzania faktur elektronicznych ISOF umożliwia skanowanie, przechowywanie i zarządzanie dokumentami zgodnie z Ustawą o rachunkowości. Zapewnia automatyzację procesów księgowych, integrację z systemem ERP oraz łatwość dostępu do danych.

  • Faktury elektroniczne
  • Przetwarzanie faktur
  • Skanowanie dokumentów
  • Zarządzanie dokumentami
  • Automatyzacja księgowości
  • E-faktury
  • Archiwizacja dokumentów
Obsługa

Uruchom demo

30 dni bezpłatnie · Bez żadnych zobowiązań

Wyrażam zgodę na:

Funkcjonalność

Rozwiązania

Procedura obsługi faktur zakupowych

Procedura obsługi faktur zakupowych w ISOF obejmuje skanowanie, rejestrację, zatwierdzanie faktur oraz automatyzację procesów księgowych.

Zatwierdzenie faktur zakupowych

Zatwierdzenie faktur zakupowych w ISOF obejmuje weryfikację dokumentów, ich zgodność z zamówieniami oraz formalne zatwierdzenie do księgowania.

Przetwarzanie faktur elektronicznych w systemie ISOF-ERP

Moduł zapewnia

  • Skanowanie faktur i automatyczne rozpoznawanie danych,
  • Archiwizację faktur elektronicznych,
  • Weryfikację faktur zakupowych,
  • Automatyczne przypisywanie faktur do odpowiednich kontrahentów,
  • Zarządzanie obiegiem faktur,
  • Automatyzację procesów księgowych,
  • Łatwe wyszukiwanie i dostęp do archiwalnych faktur.
Image dots
Image dots

Poznaj funkcje systemu ISOF

Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!

Laptop_ISOF_DEMO
FAKTURY ZAKUPU
21

miesięcznie za użytkownika

Cennik

Korzyści

Poznaj zalety

  • Przyspieszenie dostępu do dokumentów dzięki ich obrazom elektronicznym,
  • Uniknięcie potrzeby składowania bieżących dokumentów do wglądu,
  • Ewentualne uniknięcie potrzeby przechowywania dokumentów archiwalnych,
  • Uwzględnienie uprawnień do umieszczania i przeglądania w DMS,
  • Podgląd historii dokumentu oraz wszystkich zdarzeń z nim związanych,
  • Uniknięcie konieczności ręcznego opisywania dokumentów,
  • Łatwiejsze wyszukiwanie dokumentów,
  • Jednoczesny dostęp do dokumentów dla wielu użytkowników,
  • Dostęp z wielu lokalizacji,
  • Możliwość zautomatyzowania i standaryzacji obiegu dokumentów.
Image dots
Image dots

Procedura obsługi faktur zakupowych

Obiegi

Obsługa dokumentu zakupowego w systemie ISOF może odbywać się przy pomocy utworzonego obiegu „Obsługa faktury zakupowej” i wywoływanych z niego funkcji zewnętrznych.

W tym celu firma musi posiadać dostęp do następujących modułów systemu ISOF: DMS, Finanse i Księgowość, Dekretacja, Faktury zakupu, w ilości odpowiedniej do ilości osób przetwarzających dokumenty na poszczególnych etapach.

Procedura obsługi faktur zakupowych
file-invoice-right file-pen-left

Przykład obsługi faktury zakupowej

Na jego podstawie można utworzyć procedurę uwzględniającą specyfikę firmy oraz indywidualne wymagania użytkowników.

1
Rejestracja Faktury

Wprowadź fakturę obcą w sekretariacie, sprawdzając jej zgodność z wymaganiami formalnymi.

2
Skanowanie dokumentu

Zeskanuj dokument do systemu DMS, dbając o jakość i czytelność zeskanowanego obrazu.

3
Obieg dokumentu

Wyślij zeskanowany dokument do obiegu „Obsługa faktury zakupowej kosztowej”.

4
Przypisanie kontrahenta

Dodaj kontrahenta do faktury, upewniając się, że wszystkie dane są poprawne i zgodne.

5
Rejestracja w ISOF

Zarejestruj fakturę lub rachunek w systemie ISOF, wprowadzając wszystkie niezbędne informacje.

6
Zatwierdzanie faktury

Zatwierdzanie przy pomocy funkcji modułu Faktury Zakupu wywoływanej z poziomu DMS.

Po zakończeniu procedury obraz faktury znajdzie się w folderze DMS, a dokument zakupowy będzie zarejestrowany w ISOF z informacjami o zatwierdzeniu i odnośnikiem do zeskanowanego oryginału. Dokumenty można wyszukiwać w ISOF i DMS według numeru faktury, numeru ISOF, lub kontrahenta. Raporty umożliwiają sprawdzenie stanu dokumentów, ich zmian w czasie oraz historii.

Image dots
Image dots

Poznaj funkcje systemu ISOF

Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!

  • 30 dni bezpłatnie
  • Bez żadnych zobowiązań
Demo ekrany

Zatwierdzenie faktur zakupowych

Dokumenty

Zatwierdzenie faktur zakupowych
file-check-right file-lines-left

Dokumenty zakupowe wystawione w systemie ISOF mogą być domyślnie wystawione jako dokumenty zatwierdzone. Jeżeli jednak wystawione zostaną jako niezatwierdzone, konieczne jest ich zatwierdzanie przy pomocy funkcji “Zatwierdzanie faktur zakupowych” w czterech etapach:

  • zatwierdzenie, że dokument przeszedł kontrolę merytoryczną,
  • zatwierdzenie, że dokument przeszedł kontrolę formalno-rachunkową,
  • zatwierdzenie, że została zaakceptowana zapłata,
  • zatwierdzenie, że dokument został zaakceptowany.

Rozwiązania

  • Dokumenty mogą być wystawiane jako zatwierdzone lub niezatwierdzone.

  • Proces zatwierdzania obejmuje:

    • Kontrolę merytoryczną,
    • Kontrolę formalno-rachunkową,
    • Akceptację zapłaty,
    • Końcowe zatwierdzenie.
  • Dokument oznaczony jako zatwierdzony na etapie "Kontrola formalno-rachunkowa" jest uznawany za całkowicie zatwierdzony.

  • Zatwierdzony dokument zawiera:

    • Etap zatwierdzenia,
    • Osobę zatwierdzającą,
    • Datę zatwierdzenia.

Dokumentacje

Baza wiedzy

Wybierz odpowiednią dokumentację i dowiedź się więcej na temat systemu ISOF-ERP

System ISOF-ERP idealny dla:

Filmy

Praktyczne filmy instruktażowe

Nasze filmy instruktażowe zapewniają klarowne i zrozumiałe wyjaśnienia kluczowych funkcji, ułatwiając szybkie i efektywne opanowanie systemu ISOF.

  • Naucz się wystawiać faktury
  • Zintegruj system ISOF z platformami sprzedażowymi
  • Efektywnie korzystaj z obszarów roboczych
  • Wykorzystuj rozbudowane możliwości księgowe systemu
  • Poznawaj funkcje poszczególnych modułów
Demo
Zamów rozmowę
Zamów telekonferencje