Płace i Kadry

Płace i Kadry to zintegrowany system kadrowo-płacowy przeznaczony dla działów kadrowego i rachuby płac jednostek organizacyjnych o dowolnym profilu działalności, niezależnie od wynikającej z wewnętrznych przepisów specyfiki wynagradzania czy rozliczania czasu pracy.

  • Listy płac
  • Przelewy
  • Przygotowanie dokumentów
  • Dane kadrowe
  • Naliczanie płac
  • Harmonogramy prac
  • Zastępstwa
  • RCP
Deklaracje

Uruchom demo

30 dni bezpłatnie · Bez żadnych zobowiązań

Wyrażam zgodę na:

Funkcjonalność

Rozwiązania

Płace i Kadry

System ISOF posiada zintegrowany moduł kadrowo-płacowy, przeznaczony dla działów kadrowego i rachuby płac jednostek organizacyjnych o dowolnym profilu działalności.

Integracja z CRM

System ISOF zarządza czasem pracy, rejestruje nieobecności i delegacje, generuje raporty, monitoruje status użytkowników oraz planuje czas pracy i urlopy.

Płace i Kadry w systemie ISOF-ERP

Moduł zapewnia

  • Tworzenie dowolnej ilości list płac,
  • Przygotowanie przelewów na konta pracowników,
  • Przygotowanie dokumentów ZUS: ZUA, ZWUA, DRA, RCA, RSA i RZA, RMUA, ZZA, Z3,
  • Dekretację list płac bezpośrednio do systemu FK,
  • Raportowanie m.in. w zakresie wysyłki PIT-11, PIT-4R, PIT-8AR z urzędowym potwierdzeniem odbioru,
  • Domyślny zestaw danych kadrowych (wzorców płacowych, umów, świadectw pracy, raportów kadrowo-płacowych), które mogą być uzupełniane przez użytkowników w zależności od potrzeb firmy,
  • Możliwość przygotowania wszystkich wymaganych dokumentów płacowych,
  • Możliwość samodzielnego wprowadzania zmian w zestawach globalnych z powodu nowych przepisów,
  • Definiowany przez użytkownika system naliczania płac (umowy o pracę, umowy zlecenie, umowy o dzieło, umowy z zarządem),
  • Automatyzację comiesięcznego tworzenia list płac i naliczania wynagrodzeń,
  • Automatyczną korektę zdarzeń kadrowych oraz wprowadzono nowy mechanizm podglądu i wydruku zdarzeń kadrowo-płacowych,
  • e-ZLA-elektroniczne zwolnienie lekarskie oraz aktualne zdarzenia kadrowe: urlop opiekuńczy do 5 dni, urlop z powodu siły wyższej, praca zdalna,
  • Obsługę Pracowniczych Planów Kapitałowych i Pracowniczych Planów Emerytalnych,
  • Ustalenie wymiaru urlopu i statystyki,
  • Harmonogramy czasu pracy,
  • Budowanie własnych wzorców płacowych i zestawów kadrowych,
  • Definiowanie zastępstw,
  • Rejestrację czasu pracy.

Poznaj funkcje systemu ISOF

Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!

Laptop_ISOF_DEMO
Płace i Kadry
od 4

miesięcznie za pracownika

Cennik

Korzyści

Poznaj zalety

  • Definiowany przez użytkownika system naliczania płac,
  • Możliwość przygotowania wszystkich wymaganych dokumentów płacowych,
  • Możliwość samodzielnego definiowania elementów i wzorców płacowych,
  • Możliwość samodzielnego wprowadzania zmian z powodu nowych przepisów,
  • Automatyzacja comiesięcznego tworzenia list płac i naliczania wynagrodzeń,
  • Integracja z F-K pozwala na automatyczne księgowanie wynagrodzeń,
  • Wykonywanie przelewów wynagrodzeń na konta pracowników,
  • Eksport dokumentów do Płatnika,
  • Szybki dostęp do danych pracowników i ich bieżącej aktualizacji,
  • Redukcja kosztów funkcjonowania działu HR, dzięki automatyzacji procesów tworzenia list płac i naliczania wynagrodzeń,
  • Szybki przepływ informacji kadrowo-płacowych w firmie,
  • Łatwa i dostępna w każdej chwili kontrola czasu pracy pracowników, w tym pracowników mobilnych,
  • Raportowanie ilości godzin pracy i nieobecności pracowników,
  • Automatyczne rejestrowanie i raportowanie informacji w tym sporządzanie list obecności, planowanie urlopów, rejestr zwolnień lekarskich.
Image dots
Image dots

Płace i Kadry

Ewidencja kadrowa

Moduł Płace i Kadry ułatwia prowadzenie ewidencji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń dla różnych sposobów wynagradzania (umowa o pracę, umowa o dzieło, umowa zlecenia), rozliczanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz prowadzenie rozliczeń z US i ZUS.

Moduł to definiowane przez użytkownika zestawienia oraz możliwość wyeksportowania wybranych elementów kartoteki pracowników i przygotowania raportów. Program drukuje dokumenty PIT(4, 11), przelewy bankowe, kartoteki płacowe i listy płac.

Płace i Kadry
file-pen-right money-bill-blue-1-left

Rozwiązania modułu

  • Moduł dostarcza funkcji przeznaczonych do gromadzenia i zarządzania bazą danych personalnych. Zgromadzone dane mogą być używane przez inne funkcje systemu. System posiada domyślny predefiniowany zestaw danych kadrowych, które mogą być uzupełniane przez użytkowników w zależności od potrzeb firmy. W wersji zaawansowanej umożliwia ustalenie wymiaru urlopu na podstawie danych kadrowych zarejestrowanych w systemie, prowadzenie statystyk urlopowych oraz definiowanie harmonogramów czasu pracy dla pracowników zatrudnionych w różnych systemach czasu pracy.

  • Zestaw funkcji modułu ułatwia tworzenie i zarządzanie listami płac. Integruje funkcje przygotowywania przelewów, dekretowania listy płac dla potrzeb księgowości, przygotowywania dokumentów ZUS i PIT.

  • Elementy płacowe pozwalają na utworzenie listy płac. Każdy element płacowy może posiadać różne atrybuty definiujące jego przeznaczenie oraz przyjmowane lub wyliczane wartości. Dla elementów można zdefiniować matematyczny zapis postępowania w celu dokonania odpowiednich wyliczeń. Dzięki temu możliwe jest wyliczenie dowolnego, niestandardowego składnika płacowego występującego w rachubie płac. Element płacowy zawiera również definicje użycia na liście płac.

  • Elementy płacowe można grupować w tzw. powiązane wzorce płacowe. Przykładowy wzorzec „Chorobowe” może zawierać elementy przypisywane pracownikom w przypadku rejestracji zwolnienia lekarskiego.

  • Możliwe jest automatyczne wygenerowanie przelewów bankowych na konta pracowników z użyciem HOME/CORPORATE BANKING w module Kasa – Bank.

  • Moduł generuje pliki dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych: deklaracji ZUS w formacie przygotowanym do eksportu do programu Płatnik.

  • Moduł pozwala na zdefiniowanie dowolnie naliczanych list płac w otwartym okresie płacowym. Wyposażony jest w funkcję dodawania nowych składników do list płac oraz blokowania list zweryfikowanych. Utworzenie nowej listy jest automatyczne. Następnie można edytować zmiany doprowadzając listę do finalnej postaci.

  • Wbudowana funkcja dekretacji umożliwia szybkie i bezbłędne zaksięgowanie listy płac w systemie FK, zgodnie ze zdefiniowanymi schematami dekretacji.

  • Możliwe jest przygotowanie raportów dotyczących list płac, danych kadrowych, PIT, ZUS, zestawień dla kadry kierowniczej odcinków płacowych, raportów PPE. Raporty może definiować użytkownik.

  • Nasze rozwiązanie umożliwia podpisywanie cyfrowe kluczem kwalifikowanym m.in. dokumentów PIT-11 i wysyłanie ich bezpośrednio do Ministerstwa Finansów z uzyskaniem potwierdzenia UPO wprost z systemu ISOF - czytaj więcej.

  • W przypadku zatwierdzonych i wypłaconych list płac zmiany dotyczące wyliczeń wynikające np. z poprawienia zarejestrowanych zdarzeń (nieobecności) możliwe są dzięki możliwości korygowania list płac. Korekty tworzą się automatycznie i wymagają od użytkownika jedynie wprowadzenia prawidłowych wartości. System sam tworzy listę korektę oraz listę korektę-różnic, na której widoczne będą zmiany po prawidłowym przeliczeniu list płac. Listy korekty niezbędne są do ponownego wysłania deklaracji rozliczeniowych do ZUS (Płatnik), natomiast listy korekty-różnice wykorzystywane są do ewentualnego ponownego wykonania przelewów (jeżeli takie wystąpiły) oraz dekretowane są w module F-K.

  • W danych kadrowych możliwe jest definiowanie zastępców osób nieobecnych. Możliwe jest wpisanie zastępstwa stałego lub terminowego danej osoby oraz określenie zwierzchnictwa służbowego danej osoby. Oprócz definicji istnieje też rejestr zdarzeń związanych z obecnością.

  • Firma HEUTHES wprowadziła do systemu ISOF obsługę elektronicznych zwolnień lekarskich. Chcąc skorzystać z e-ZLA w pierwszej kolejności należy założyć konto na PUE. Więcej informacji w tym temacie można znaleźć na stronie www.zus.pl/ezla. Mając login i hasło dedykowane do połączenia z usługą i ustalone w zakładce zaświadczeń lekarskich, można przystąpić do samodzielnej konfiguracji. Po wczytaniu zwolnień do systemu ISOF pliki z ze zwolnieniami zapisują się we wskazanym folderze DMS, a dane ze zwolnień zapisywane są w odpowiedniej tabeli w bazie.

  • Ważną cechą systemu jak i modułu jest wbudowana technologia KOBADIBUS. Polega ona na tym, że system zawiera bazę wiedzy o regułach obsługi kadr i płac, które podlegają zmianom w czasie, w przestrzeni klientów i ich grup. Klient, wykorzystując je, może samodzielnie i szybko budować nowe schematy rozliczenia płac o wzorce płacowe, zdarzenia kadrowe, szablony raportów etc

Poznaj funkcje systemu ISOF

Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!

  • 30 dni bezpłatnie
  • Bez żadnych zobowiązań
Demo ekrany

Integracja z CRM

Zarządzanie czasem pracy

Integracja z CRM
timer-right calendar-days-left

System ISOF umożliwia skuteczne zarządzanie czasem pracy, rejestrację nieobecności i tworzenie raportów, pomiar czasu spędzonego w pracy, informowanie o statusie użytkowników oraz rejestrację delegacji. Dzięki funkcji logu czasu pracownicy mogą precyzyjnie wskazywać sposoby wykorzystania czasu pracy.

Moduł raportów pozwala na generowanie zestawień, a kalendarz umożliwia planowanie i kontrolę nominalnego oraz rzeczywistego czasu pracy. Dodatkowo, moduł obsługuje listy obecności i planowanie urlopów, co usprawnia zarządzanie kadrami w firmie.

Rozwiązania

  • System ISOF wyposażony jest w funkcje umożliwiające sprawowanie skutecznej kontroli nad sposobem wykorzystywania czasu przez pracowników. Realizację tego zadania umożliwia grupa funkcji przeznaczonych do rejestrowania czasu pracy oraz funkcje związane z rejestracją nieobecności, m.in. delegacji.

  • Do funkcji rejestrowania czasu pracy należy funkcja pomiaru czasu spędzonego w pracy, funkcja informowania o statusie użytkowników (obecny, nieobecny, w delegacji) oraz funkcja tworzenia raportów podsumowujących czas pracy i sposób jego wykorzystania.

  • Log czasu jest funkcją umożliwiającą użytkownikowi włączenie i wyłączenie mierzenia czasu spędzonego w pracy oraz wskazywanie sposobu wykorzystania czasu pracy. Log czasu widoczny jest na ekranie komputera w postaci niewielkiego okna. Za pomocą przycisków pracownik włącza liczenie czasu pracy, wskazuje kiedy rozpoczyna i kończy przerwę lub wyjście służbowe, a na koniec dnia wyłącza liczenie.

  • Użytkownik pracujący w centrali oraz użytkownik mobilny informowany jest przez log czasu o czasie rozpoczęcia pracy, całkowitym czasie pracy, czasie bez przerw, czasie spędzonym na wyjściach służbowych i przerwach oraz pozostałym czasie przerwy. Funkcja informowania o statusie użytkowników przedstawia raport dotyczący frekwencji pracowników. Dzięki temu, bez odchodzenia od stanowiska pracy, zarówno szef jak i pozostali pracownicy mogą łatwo sprawdzić, czy ktoś jest obecny na swoim stanowisku.

  • Funkcja tworzenia raportów umożliwia przygotowywanie zestawień podsumowujących czas pracy pracowników. Użytkownik może określić okres czasu, którego raport ma dotyczyć, a także wybrać rodzaj raportu, jaki chce uzyskać (pełny, skrócony, lista obecności).

  • Rejestracja czasu pracy powiązana jest z systemem zarządzania aktywnościami w module CRM. Wykonując określoną aktywność, pracownik może zarejestrować czas poświęcony na jej realizację. Czas ten jest następnie uwzględniany w module rejestracji czasu pracy.

  • Kalendarz umożliwia rozliczanie czasu pracy i nieobecności pracowników. W zależności od wymiaru zatrudnienia możliwe jest określenie planów czasu pracy, czyli konkretnych dni i godzin pracy w tygodniu oraz przypisanie ich zatrudnionym osobom. Dzięki temu w prosty i przejrzysty sposób można rejestrować nieobecności, kontrolować nominalny, planowany oraz rzeczywisty czas pracy.

  • Moduł pozwala na sporządzenie i wydrukowanie list obecności pracowników. Możliwe jest również zarejestrowanie informacji o zwolnieniu lekarskim, planowanym urlopie, czy innego rodzaju nieobecności pracownika. Wszystkie te informacje pokazane zostaną na liście obecności sporządzanej na dany miesiąc dla wszystkich pracowników.

Dokumentacje

Baza wiedzy

Wybierz odpowiednią dokumentację i dowiedź się więcej na temat systemu ISOF-ERP

System ISOF-ERP idealny dla:

Filmy

Praktyczne filmy instruktażowe

Nasze filmy instruktażowe zapewniają klarowne i zrozumiałe wyjaśnienia kluczowych funkcji, ułatwiając szybkie i efektywne opanowanie systemu ISOF.

  • Naucz się wystawiać faktury
  • Zintegruj system ISOF z platformami sprzedażowymi
  • Efektywnie korzystaj z obszarów roboczych
  • Wykorzystuj rozbudowane możliwości księgowe systemu
  • Poznawaj funkcje poszczególnych modułów
Demo
Zamów rozmowę
Zamów telekonferencje