Portal Serwisowy

Internetowy Portal Serwisowy umożliwia zgłaszanie usług o charakterze serwisowym, podgląd stanu realizacji i akceptowanie prac. Połączony z ISOF, udostępnia dane klientom, zachowując bezpieczeństwo jako odrębny system od ISOF.

  • Obsługa zgłoszeń
  • Łatwa rejestracja
  • Intuicyjny interfejs
  • Historia zgłoszeń
  • Możliwość konfiguracji
  • Wyszukiwanie zgłoszeń
  • Integracje
Dokumenty

Uruchom demo

30 dni bezpłatnie · Bez żadnych zobowiązań

Wyrażam zgodę na:

Funkcjonalność

Rozwiązania

Portal Serwisowy

Narzędzie umożliwiające zgłaszanie usług o charakterze serwisowym, podgląd stanu ich realizacji, czy akceptowanie wykonanych prac.

Integracja z CRM Serwisowy i DMS

Zintegrowanie modułów CRM Serwisowy i DMS umożliwia definiowanie wielu obiegów obsługi dla szerokiego spektrum zdarzeń serwisowych.

Portal Serwisowy w systemie ISOF-ERP

Moduł zapewnia

  • Szybkie i wygodne zgłaszanie zdarzeń serwisowych bez konieczności kontaktowania się z telefonicznym centrum zgłoszeniowym czy poprzez pocztę elektroniczną,
  • Monitoring stanu zaawansowania poszczególnych działań i usług,,
  • Analizowanie zdarzeń w określonym przedziale czasowym,
  • Akceptowanie zrealizowanych zleceń lub ich odrzucanie,
  • Wpisywanie uwag,
  • Stały dostęp do informacji,
  • Raportowanie.
Image dots
Image dots

Poznaj funkcje systemu ISOF

Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!

Laptop_ISOF_DEMO
Portal Serwisowy*

*w ramach modułu CRM Serwisowy

18

miesięcznie za użytkownika

Cennik

Korzyści

Poznaj zalety

  • Zgłaszanie problemów bez konieczności kontaktowania się z telefonicznym centrum zgłoszeniowym czy poprzez e-mail, co oszczędza czas i usprawnia proces zgłaszania,
  • System umożliwia śledzenie postępów w realizacji zgłoszeń serwisowych, co zapewnia przejrzystość i lepszą kontrolę nad procesem obsługi,
  • Rozwiązanie umożliwia analizę historycznych danych dotyczących zgłoszeń serwisowych, co pomaga w identyfikacji trendów i potencjalnych problemów,
  • Możliwość akceptowania wykonanych usług lub ich odrzucania, co daje im większą kontrolę nad jakością świadczonych usług,
  • Możliwość dodawania uwag do zgłoszeń, co zapewnia lepszą komunikację i bardziej szczegółową dokumentację,
  • Stały dostęp do aktualnych informacji na temat zgłoszeń, co pozwala na bieżąco monitorować sytuację i podejmować szybkie decyzje,
  • System generuje raporty dotyczące zgłoszeń i ich realizacji, co umożliwia lepsze zarządzanie i optymalizację procesów serwisowych,
  • Dzięki wyżej wymienionym funkcjom Portal Serwisowy poprawia jakość obsługi klienta, zwiększając ich zadowolenie i lojalność.
Image dots
Image dots

Portal Serwisowy

Integracja z ISOF

Internetowy Portal serwisowy to narzędzie, które umożliwia nie tylko zgłaszanie usług o charakterze serwisowym, ale również podgląd stanu ich realizacji, czy akceptowanie wykonanych prac.

Portal jest połączony logicznie z systemem ISOF, co pozwala na udostępnienie określonej puli danych klientom, ale jednocześnie stanowi odrębny system, wydzielony od systemu bazowego ISOF, który zapewnia odpowiedni poziom bezpieczeństwa danych.

Portal Serwisowy
calendar-days-right laptop-left

Rozwiązania

  • Użytkownik posiadający odpowiednie uprawnienia może swobodnie przełączać się między Portalem Serwisowym a Portalem Zamówieniowym i Dokumentowym. Portale są przeznaczone dla partnerów użytkowników systemu i znacznie usprawniają procesy obsługi zgłoszeń serwisowych, wymianę dokumentów elektronicznych, w tym formularzy oraz zamówień B2B.

  • Zgłoszenia wprowadzane do portalu trafiają automatycznie do bazy systemu ISOF, co umożliwia ich natychmiastową obsługę: sprawne zaplanowanie realizacji (np. zlecenie naprawy), zamówienie potrzebnych części, kontrolę sposobu realizacji. W oparciu o zgromadzone dane możliwe jest tworzenie różnego rodzaju raportów obrazujących sposób obsługi klientów, segmentację pojawiających się zgłoszeń, koszty obsługi, itd.

  • Portal Serwisowy umożliwia zarządzanie informacjami związanymi ze zgłoszeniami serwisowymi. Do zalet tych należą łatwa rejestracja zgłoszenia, szybkie wyszukiwanie zgłoszeń oraz możliwość konfiguracji funkcji przyjmowania zgłoszeń.

  • Dzięki przejrzystemu formularzowi za pomocą którego użytkownik porozumiewa się z systemem, rejestracja zgłoszeń przebiega w sposób łatwy i szybki.

  • Mechanizm wyszukiwania znacznie przyspiesza wyszukanie konkretnego zgłoszenia spośród masy zgłoszeń zarejestrowanych, pozwalając zaoszczędzić czas pracy.

  • Dzięki powiązaniu informacji przechowywanych w CRM o obiekcie czy sprzęcie posiadanym przez klienta, z dokumentacją o tym sprzęcie zawartą w DMS, można prześledzić historię napraw danego urządzenia, jak również sprawdzić czy zgłoszenie będzie obsługiwane w ramach napraw gwarancyjnych. Portal serwisowy gwarantuje klientowi zawsze jednolity sposób obsługi i sprawia, że zarówno usługodawca, jak i usługobiorca pracują na jednej bazie informacyjnej. Jego uruchomienie przyczyniło się do maksymalnego uproszczenia obsługi zgłoszeń serwisowych.

  • Możliwość konfiguracji oferowana przez moduł obsługi serwisu pozwala na łatwe kształtowanie zakresu danych gromadzonych przy rejestracji zgłoszenia.

  • Jednolita, uporządkowana, dostępna on-line dla klientów platforma obsługi zgłoszeń posprzedażnych, zwiększająca komfort i jakość obsługi klienta.

  • Dodatkowo jako alternatywny kanał komunikacji odciąża telefoniczne centrum zgłoszeniowe firm.

Poznaj funkcje systemu ISOF

Odkryj możliwości nowoczesnego systemu ERP - wystarczy jedno kliknięcie, aby uruchomić demo!

  • 30 dni bezpłatnie
  • Bez żadnych zobowiązań
Demo ekrany

Integracja z CRM Serwisowy i DMS

Workflow

Integracja z CRM Serwisowy i DMS
file-check-right file-pen-left

Zintegrowanie modułów CRM Serwisowy i DMS umożliwia definiowanie wielu obiegów obsługi (ang. workflow) dla szerokiego spektrum zdarzeń serwisowych (np. obsługa usterek, awarii i zgłoszeń gwarancyjnych). Pozwala to lepiej dopasować portal do potrzeb różnorodnych produktów i typów działalności biznesowej prowadzonej przez użytkowników systemu.

Dzięki możliwościom systemu ISOF możliwy jest podgląd on-line, poprzez przeglądarkę internetową, stanu w jakim zdarzenie znajduje się w danej chwili oraz związanych z nim dokumentów elektronicznych.

Rozwiązania modułu

  • CRM serwisowy pozwala na stałą, fachową obsługę, co prowadzi do lepszych relacji z klientami i zwiększenia ich zadowolenia z usług.

  • System umożliwia zachowanie pełnej historii kontaktów i zgłoszeń serwisowych, co pozwala na lepsze zarządzanie jakością oferowanych produktów i usług.

  • Intuicyjny interfejs umożliwia szybkie i proste rejestrowanie zgłoszeń serwisowych, co zwiększa efektywność pracy zespołu obsługi klienta.

  • CRM serwisowy oferuje funkcje pozwalające na szybkie wyszukiwanie zgłoszeń oraz ich konfigurację, co skraca czas reakcji na problemy klientów i poprawia jakość obsługi.

Dokumentacje

Baza wiedzy

Wybierz odpowiednią dokumentację i dowiedź się więcej na temat systemu ISOF-ERP

System ISOF-ERP idealny dla:

Filmy

Praktyczne filmy instruktażowe

Nasze filmy instruktażowe zapewniają klarowne i zrozumiałe wyjaśnienia kluczowych funkcji, ułatwiając szybkie i efektywne opanowanie systemu ISOF.

  • Naucz się wystawiać faktury
  • Zintegruj system ISOF z platformami sprzedażowymi
  • Efektywnie korzystaj z obszarów roboczych
  • Wykorzystuj rozbudowane możliwości księgowe systemu
  • Poznawaj funkcje poszczególnych modułów
Demo
Zamów rozmowę
Zamów telekonferencje