Obsługa faktur inwestycyjnych i administracyjno-kosztowych (ZAK-02)
Nabyte umiejętności
- Zarządzanie dokumentami dotyczącymi zakupów administracyjno-kosztowych.
- Sporządzanie raportów i zestawień dotyczących zakupów administracyjno-kosztowych.
Plan szkolenia
- 1. Wystawianie i obsługa faktur kosztowych.
- 1.1. Nowa faktura kosztowa/rachunek.
- 1.2. Operacje dla faktur kosztowych/rachunków - edycja, anulowanie, usunięcie, korekta,
zatwierdzanie i odtwierdzanie faktur, spłata zobowiązania, generowanie przelewu.
- 1.3. Lista fdokumentów, filtrowanie i wyszukiwanie dokumentów, konfigurator kolumn.
- 2. Raporty analizy i zestawienia dokumentów zakupu, szablony wydruków.
- 2.1. Zestawienia dokumentów zakupowych.
- 2.2. Zestawienia zobowiązań.
Plan ćwiczeń
- 1. Rejestracja rachunku/faktury kosztowej.
- 2. Edycja dokumentu, zatwierdzanie/odtwierdzanie dokumentu, anulowanie dokumentu.
- 3. Rejestracja korekty faktury kosztowej.
- 4. Sporządzenie zestawienia dokumentów zakupowych.
Szkolenia uzupełniające
- Obsługa zakupów krajowych w ramach obrotu handlowego – szkolenie podstawowe.
- Obsługa zakupów importowych.
- Zakupy – raporty, zestawienia, analizy.
- Zarządzanie kartoteką kontrahentów, Zarządzanie kartoteką towarów, Zarządzanie
kartoteką usług i produktów.