Zarządzanie zadaniami i sprawozdaniami pracowników (ZAD-01)
Nabyte umiejętności
- Tworzenie nowych zadań i zarządzanie zadaniami, wykonywanie sprawozdań do
zleconych zadań.
- Wykonywanie zestawień i raportów związanych z zadaniami, filtrowanie zadań wg
zadanych kryteriów.
Plan szkolenia
- 1. Zarządzanie modułem, uprawnienia do funkcji, powiązania z innymi modułami systemu ISOF.
- 1.1. Zarządzanie użytkownikami, grupami, uprawnieniami do funkcji systemu.
- 1.2. Definiowanie roli: lista HEUPIM, administrator HEUPIM.
- 1.3. Konfiguracja i integracja z obiegami DMS.
- 1.4. Definiowanie lokalizacji w DMS.
- 2. Obsługa modułu CRM Zarządzanie zadaniami.
- 2.1. Tworzenie szablonów zadań i rejestracja nowych zadań.
- 2.2. Operacje wykonywane na zadaniach - kopiowanie, edycja, przenoszenie, usuwanie, archiwizacja,
wysyłanie w obieg, zapisywanie w DMS i
wyszukiwanie zadań.
- 2.3. Wyszukiwanie zadań.
- 2.4. Dodawanie załączników do zadań w tym wysyłanie e-mail z zadań.
- 2.5. Obsługa obiegów DMS z poziomu zadania.
- 2.6. Raportowanie czasu pracy.
- 3. Raporty i zestawienia modułu ISOF-HEUPIM.
- 4. Analiza zadań w module raportowania.
Plan ćwiczeń
- 1. Rejestracja nowego zadania z kilkoma podzadaniami dla 2-3 pracowników.
- 2. Wykonanie sprawozdań z przypisanych zadań.
- 3. Wykonanie operacji na zadaniu: kopiowanie zadania, usunięcie zadania, przeniesienie zadania do innej
gałęzi, przeniesienie zadania do archiwum, zapisanie zadania w DMS i skierowanie zadania do obiegu DMS.
- 4. Utworzenie szablonu zadań i zarejestrowanie nowego zadania na podstawie szablonu.
- 5. Wykonanie dostępnych raportów i zestawień.
Szkolenia uzupełniające
- DMS – szkolenie podstawowe (zarządzanie systemem plików).
- Zarządzanie kartoteką kontrahentów.