Zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi za pomocą Portalu serwisowego (SER-02)
Nabyte umiejętności.
- Zarządzanie portalem serwisowym (użytkownicy, generowanie certyfikatów,
uprawnienia do funkcji portalu).
- Obsługa zgłoszeń serwisowych z poziomu portalu serwisowego.
- Konfiguracja automatycznych powiadomień wysyłanych w trakcie obsługi zgłoszeń
serwisowych.
Plan szkolenia.
- 1. Powiązanie Portalu serwisowego z modułami systemu ISOF
- 2. Parametryzacja modułu.
- 2.1. Dodanie/modyfikacja kontrahenta posiadacza dostępu do portalu.
- 2.2. Dodanie nowego użytkownika i nadanie uprawnień związanych z pracą w portalu.
- 2.3. Parametryzacja powiadomień.
- 3. Obsługa zgłoszeń serwisowych.
- 3.1. Rejestracja nowego zgłoszenia serwisowego z poziomu portalu.
- 3.2. Obsługa zgłoszenia z poziomu systemu ISOF.
- 3.3. Omówienie działania powiadomień.
Plan ćwiczeń.
- 1. Rejestracja nowego użytkownika portalu serwisowego – nadanie uprawnień,
przypisanie kontrahenta lub grupy kontrahentów.
- 2. Konfiguracja powiadomień związanych z obsługą zgłoszeń pochodzących z portalu.
- 3. Uruchomienie portalu i zalogowanie się na profil przypisanego kontrahenta.
- 4. Rejestracja zgłoszenia serwisowego z poziomu portalu.
- 5. Przyjęcie do realizacji i dalsza obsługa zgłoszenia z poziomu systemu ISOF.
- 6. Obsługa komentarzy do zgłoszenia z poziomu portalu i z poziomu systemu ISOF.
Materiały dydaktyczne
- Dokumentacja użytkownika Portalu serwisowego.
Szkolenia uzupełniające
- Obsługa zgłoszeń serwisowych.
- CRM serwisowy – zestawienia, analizy, raporty.
- Zarządzanie magazynem – szkolenie podstawowe.
- Zarządzanie kartoteką kontrahentów, Zarządzanie kartoteką urządzeń.