CRM Sprzedażowy – szkolenie dla handlowców (PROG-03)
Nabyte umiejętności.
- Zakładanie projektu, sporządzanie raportów dostępnych dla handlowców w module
CRM Sprzedażowy (OWS, Bilans okazji).
- Bieżąca obsługa Tablicy wyników.
Plan szkolenia.
- 1. Omówienie dialogu do zakładania nowego projektu oraz edycji projektu.
- 2. Tworzenie harmonogramu okazji i przypisywanie osób do pozycji harmonogramu.
- 3. Wiązanie dokumentów ISOF z okazją oraz zarządzania udziałami w okazji na
dokumentach ISOF.
- 4. Raportowanie informacji o okazjach: Plan i wykonanie okazji, OWS, Tablica
wyników.
- 5. Omówienie procesu obsługi klienta – przejście przez wszystkie stany obiegu, który powstał po
przeprowadzeniu analizy u KLIENTA (punkt szkolenia realizowany jest dla tych klientów, którzy zlecili
analizę procesu obsługi klientów oraz wdrożenie obiegów DMS).
Plan ćwiczeń.
- 1. Utworzenie nowej okazji z harmonogramem okazji.
- 2. Wystawienie kilku dokumentów ISOF i powiązanie ich z okazją.
- 3. Dokonanie podziału udziałów w okazji na przedstawicieli handlowych.
- 4. Wykonanie raportów dostępnych dla handlowca, wykonanie tablicy wyników.
- 5. Przejście przez wszystkie stany obiegu przygotowanego dla KLIENTA (punkt
ćwiczeń realizowany jest dla tych klientów, dla których zostały wdrożone obiegi w
DMS).
Materiały dydaktyczne
- Dokumentacja - Obsługa prognozowania sprzedaży w systemie ISOF.
Szkolenia uzupełniające
- CRM Sprzedażowy – planowanie strategiczne i operacyjne, raporty.