CRM Sprzedażowy – planowanie strategiczne i operacyjne, raporty (PROG-02)
Nabyte umiejętności.
- Sporządzenie planu strategicznego, zarządzanie projektami, wykonywanie raportów
dotyczących projaktów oraz płatności wynikających z harmonogramów projaktów.
Plan szkolenia.
- 1. Planowanie strategiczne.
- 1.1. Utworzenie planu strategicznego dla poszczególnych kampanii na rok bieżący, kwartały, miesiące
roku.
- 1.2. Utworzenie planu strategicznego dla całej firmy oraz planów strategicznych dla ról/pracowników.
- 2. Planowanie operacyjne.
- 2.1. Projekty detaliczne – zakładanie, modyfikacja, harmonogram, osoby.
- 2.2. Projekty standardowe – zakładanie, modyfikacja, harmonogram, osoby.
- 2.3. Zarządzanie projektami – zmiana statusu projektu, usuwanie projektu, zarządzanie udziałami,
przekształcanie projektów (w nowy projekt, powiązanie z innym projektem), zmiana stanu obiegu.
- 2.4. Wiązanie dokumentów ISOF z projektami, udziały w projektach.
- 2.5. Raporty dla projektów – filtrowanie projektów wg różnych wartości.
- 3. Zapadalność projektów – układ chronologiczny, układ roczny, układ kwartalny, układ miesięczny,
zestawienia w różnych wariantach.
- 4. Bilans projektów.
- 5. Tablica wyników – tworzenie i obsługa tablic.
Plan ćwiczeń.
- 1. Utworzenie projektu detalicznego i standardowego - zaplanowanie harmonogramu projektu z różnymi
dokumentami, przypisanie osoby do projektu i zaplanowanie udziału tych osób w pozycjach typu faktura
sprzedażowa.
- 2. Sporządzenie bilansu projektu i zapisanie go w DMS.
- 3. Utworzenie kilku dokumentów ISOF i powiązanie ich z utworzonym projektem.
- 4. Wykonanie raportu zapadalności projektu.
- 5. Wykonanie raportu bilans projektu.
- 6. Utworzenie tablicy wyników dla jednego pracownika.
Materiały dydaktyczne
- Film – Nowy projekt.
- Film – Plan operacyjny.
- Dokumentacja - Obsługa prognozowania sprzedaży w systemie ISOF.
Szkolenia uzupełniające
- Zarządzanie kartoteką kontrahentów.
- CRM Sprzedażowy – parametryzacja modułu.