Obsługa ofert (OF-01)
Nabyte umiejętności
- Tworzenie ofert i zarządzanie ofertami zapisanymi w systemie ISOF.
- Sporządzanie dostępnych w systemie raportów i zestawień o zarejestrowanych ofertach.
Plan szkolenia
- 1. Zarządzanie ofertami – uprawnienia do funkcji systemu, integracja z innymi modułami.
- 2. Obsługa ofert w systemie ISOF.
- 2.1. Nowa oferta – typy pozycji dokumentu, w tym pozycja typu INNE, oferty walutowe (waluta dla
całej oferty, waluta dla pozycji oferty), wersje językowe oferty.
- 2.2. Operacje wykonywane na ofercie - edycja, kopiowanie, zatwierdzanie, wysłanie oferty pocztą,
akceptacja, anulowanie, zapisanie oferty w DMS'ie, wygenerowanie zamówienia na podstawie oferty,
drukowanie ofert, wiązanie oferty z okazją.
- 2.3. Ceny indywidualne.
- 3. Raporty i zestawienia dla ofert – filtrowanie i wyszukiwanie ofert, szablony raportów.
Plan ćwiczeń
- 1. Utworzenie nowej oferty i wygenerowanie na jej podstawie Zamówienia od klienta.
- 2. Wykonanie operacji - kopiowanie, edycja, zapisanie w DMS, wysłanie pocztą i
akceptacja oferty.
- 3. Utworzenie cen indywidualnych na podstawie oferty.
- 4. Wykonanie podstawowych raportów dla ofert.
Materiały dydaktyczne
Szkolenia uzupełniające
- Obsługa zamówień od klientów.
- Cenniki klientów i zarządzanie cenami.
- Zarządzanie kartoteką kontrahentów, Zarządzanie kartoteką towarów, Zarządzanie
kartoteką usług i produktów.