Obsługa raportów kasowych (KB-05)
Nabyte umiejętności
- Otwarcie i zamknięcie raportu kasowego, zarządzanie dokumentami kasy i raportami kasowymi, wykonanie
zestawienia operacji kasowych.
Plan szkolenia
- 1. Raporty kasowe – uprawnienia do funkcji, integracja z innymi modułami systemu.
- 2. Parametryzacja i obsługa Raportów kasowych.
- 2.1. Definicja kasy w administracji jednostkami organizacyjnymi.
- 2.2. Definicja podstawowych operacji typu KP i KW w dekretacji.
- 2.3. Otwarcie pierwszego raportu kasowego, edycja istniejących.
- 2.4. Omówienie trybów obsługi raportów kasowych: zwykły i pełny.
- 2.5. Edycja oraz wprowadzanie operacji KP i KW na raporcie.
- 2.6. Zamknięcie i zatwierdzenie raportu kasowego.
- 2.7. Wykonanie raportu operacji kasowych.
Plan ćwiczeń
- 1. Zdefiniowanie nowej kasy w jednostce organizacyjnej.
- 2. Zdefiniowanie po jednej dodatkowej pozycji dla dekretacji dla typu KP i KW.
- 3. Otworzenie pierwszego raportu kasowego.
- 4. Dodanie pozycji KP i KW w raporcie.
- 5. Zamknięcie raportu i otwarcie kolejnego.
- 6. Wykonanie raportu operacji kasowych.