Zarządzanie kartoteką usług i produktów (KART-04)
Nabyte umiejętności
- Modyfikacja kartoteki usług i produktów, filtrowanie i wyszukiwanie usług i
produktów.
Plan szkolenia
- 1. Zarządzanie kartoteką usług – uprawnienia do funkcji, integracja z innymi modułami
systemu ISOF.
- 2. Definicja usługi - rodzaj usługi, dane podstawowe (nazwa, kody, ceny, koszt,
jednostka miary).
- 3. Operacje wykonywane na usługach – nowa, edycja, usuniecie, aktywacja usługi.
- 4. Wyszukiwanie i filtrowanie usług.
- 5. Zarządzanie kartoteką produktów – uprawnienia do funkcji, integracja z innymi
modułami systemu ISOF.
- 6. Definicja produktu - dane podstawowe.
- 7. Operacje wykonywane na produktach – nowy, edycja, usuniecie, aktywacja
produktu.
- 8. Wyszukiwanie i filtrowanie produktów.
Plan ćwiczeń
- 1. Utworzenie nowej usługi, modyfikacja, aktywacja.
- 2. Wyszukanie usługi i filtrowania kartoteki usług.
- 3. Utworzenie nowego produktu, modyfikacja, aktywacja.
- 4. Wyszukanie produktu i filtrowania kartoteki produktów.