Filmy
Poznaj funkcje ISOF-ERP w praktyce – zobacz nasze filmy instruktażowe!
Brak wyników dla Twojego wyszukiwania
Faktury Zakupu - AI OCR
Technologia DOREMO w systemie ISOF, umożliwia rozpoznawanie dokumentów (faktur, paragonów, WZ, umów kredytowych, dokumentów postępowania windykacyjnego, komorniczego, sądowego itd.)
Passkeys w ISOF
Logowanie do systemu ISOF za pomocą kluczy Passkeys. Dzięki kluczom Passkeys uwierzytelnianie do stron internetowych i aplikacji odbywa się bez hasła, jest bezpieczniejsze i łatwiejsze.
Passkeys w Portalu Zamówieniowym ISOF
Logowanie do Portalu Zamówieniowego systemu ISOF za pomocą kluczy Passkeys. Uwierzytelnianie odbywa się bez hasła, jest szybsze i łatwiejsze, a także zapewnia odpowiednio wysokie bezpieczeństwo w kontroli dostępu do systemów.
Podpisywanie dokumentów cyfrowych w ISOF
W systemie ISOF można podpisywać dokumenty dwiema metodami: pieczęcią cyfrową, możliwą do przypisania do wielu osób dla pracy grupowej, oraz podpisem cyfrowym, gwarantującym autentyczność i weryfikację tożsamości.
Integracja ISOF z Shoper, IdoSell Shop, oraz WooCommerce
System ISOF zawiera w różnych modułach rozbudowane sprzęgi z zewnętrznymi rozwiązaniami informatycznymi, do których należą m. in.: platformy aukcyjne i sklepy internetowe. ISOF pozwala na integrację z: Shoper, IdoSell Shop oraz WooCommerce.
Zarządzanie ofertami Allegro®
W module Sprzedaż systemu ISOF, można zarządzać ofertami w serwisie aukcyjnym Allegro®. Dzięki temu bezpośrednio z poziomu ISOF można np. zobaczyć podgląd wybranej oferty, edytować ofertę, zmienić cenę, ilość, aktywować ofertę lub ją zakończyć.
Integracja z Allegro®
W administracji systemu ISOF możliwe jest zdefiniowanie dostępu do serwisu aukcyjnego Allegro® . Integracja umożliwia pobieranie zamówień z Allegro® do panelu ISOF oraz zarządzanie ofertami wprost z systemu. Synchronizacja i wymiana danych odbywają się automatycznie.
Faktura z dokumentu Wydanie Zewnętrzne
W module Sprzedaż systemu ISOF istnieje możliwość wystawienia faktury z wystawionego wcześniej dokumentu magazynowego Wydanie Zewnętrzne. Po zapisaniu utworzonej faktury można np. wydrukować powiązany z nią Dokument WZ.
Wystawienie dokumentu Wydanie Zewnętrzne
Moduł Magazyn systemu ISOF zapewnia obsługę dokumentów magazynowych. Można szybki i prosty sposób wystawić np. nowy Dokument WZ (Wydanie Zewnętrzne). Właściwego kontrahenta można wyszukiwać po nazwie lub numerze NIP.
Paragon szybko
W systemie ISOF obsługiwanych jest wiele rodzajów dokumentów sprzedaży do których należą paragony. Dzięki wykorzystaniu funkcji Paragon szybko w dokumentach sprzedaży, istnieje możliwość wystawienia paragonu w sposób uproszczony.
Wystawienie paragonu
Wystawianie paragonu w systemie ISOF to prosty i szybki proces. Podczas jego wystawiania możemy zdecydować z jakiego magazynu ma pochodzić towar. Z wcześniej przygotowanego paragonu możliwe jest wystawienie faktury.
Wybór jednostki, kasy oraz magazynu
Jeżeli użytkownik systemu ISOF ma dostęp do większej liczby jednostek organizacyjnych podczas logowania dokonuje wyboru jednostki. Zmiany jednostki, ale również kasy oraz magazynu można łatwo dokonywać w dowolnym momencie po zalogowaniu.
Tablica Kanban
Tablice Kanban w systemie ISOF umożliwiają organizację, planowanie i sterowanie pracą operacyjną członków odpowiednich grup w firmie, pokazywanie statusu dokumentów, ich zmian oraz komentarzy. Działania na tablicach można podzielić na planowane, trwające i wykonane.
Integracja z pakietem biurowym LibreOffice OnLine
Integracja DMS/WORKFLOW systemu ISOF z pakietem biurowym LibreOffice umożliwia pracę grupową nad dokumentami poprzez przeglądarkę bez dodatkowego oprogramowania na stacji roboczej użytkownika. Wszelkie zmiany dokumentów widoczne są w czasie rzeczywistym.
Fakturowanie
System ISOF oferuje kompleksowe narzędzia obejmujące m.in. obsługę faktur. Proces wystawiania faktury sprzedaży jest intuicyjny, a czas potrzebny na wykonanie zadania znacznie się skraca. Gotową fakturę można zapisać w formacie PDF lub wydrukować.
Portal Zamówieniowy
Portal Zamówieniowy pozwala klientom wprowadzać, składać, edytować, przeglądać i wyszukiwać zamówienia przez Internet. Poprawia ergonomię pracy przez: automatyczne uzupełnianie danych, możliwość przesłania dodatkowych informacji do sprzedawcy oraz łatwość obsługi na urządzeniach mobilnych.
Inteligentny Asystent
Widżet Inteligentnego Asystenta w systemie ISOF umożliwia szybki dostęp oraz uruchamianie wyszukiwanych przez użytkownika lub najczęściej używanych przez niego funkcji, również z wykorzystaniem obsługi głosowej.
Obszary robocze
Obszar roboczy to indywidualna przestrzeń pracy użytkownika systemu ISOF. Może zapraszać innych użytkowników i umieszczać dokumenty do wspólnego opracowania. Obszary robocze usprawniają pracę grupową, umożliwiają szybkie budowanie zespołów do konkretnych zadań oraz ułatwiają dostęp do opracowywanych dokumentów.
ISOF-WORKFLOW
Moduł DMS systemu ISOF oferuje zaawansowane narzędzie do tworzenia, wysyłania, wypełniania i raportowania formularzy, które ułatwia komunikację i efektywne zarządzanie dokumentami w firmach. Użytkownicy mogą samodzielnie tworzyć szablony potrzebnych formularzy.
Drag and drop
Funkcja „przeciągnij i upuść” (ang. drag and drop) jest dostępny w module DMS systemu ISOF. Pozwala na wygodne przenoszenie dokumentów pomiędzy folderami DMS w przeglądarce, a dyskiem twardym stacji roboczej użytkownika.
Formularze kadrowe
Formularze dokumentów kadrowych w systemie ISOF dostępne są z poziomu modułu Płace. Użytkownicy mogą samodzielnie zdefiniować szablony zawartości formularza i jego wydruku. Dzięki temu możliwe jest dowolne kształtowanie dokumentów kadrowo-płacowych.
Dokument WZ do faktury VAT
Obsługa sprzedaży w ISOF zapewnia możliwość automatycznego wystawiania dokumentów towarzyszących sprzedaży, w tym magazynowych. W systemie można wystawić Dokument WZ (Wydanie Zewnętrzne) do przygotowanej wcześniej faktury VAT.
Nowa aktywność CRM
W module CRM systemu ISOF można tworzyć nowe Aktywności do kalendarza wybranego pracownika. Aktywności to kontakty z klientami, działania handlowe i marketingowe. W module można zarejestrować dowolną Aktywność np.: spotkanie, rozmowę telefoniczną czy prezentację.
CRM Aktywności - panel pracy
CRM Aktywności w systemie ISOF odpowiada za gromadzenie i analizę historii różnego rodzaju zdarzeń z klientami – Aktywności. Aktywności to kontakty z klientami, jak również działań handlowych i marketingowych. Panel pracy umożliwia sortowanie i filtrowanie Aktywności.
Obiegi DMS i CRM
Stan obiegu w module DMS systemu ISOF można zmienić z poziomu Aktywności CRM. Można do obiegu dołączyć dokument czy zaznaczyć osobę, która ma wykonać akcję związaną z dokumentem DMS.
Kartoteka kontrahentów
Z poziomu modułu CRM w systemie ISOF można zarządzać kartotekami kontrahentów. Możliwe jest proste i szybkie dodanie nowego kontrahenta i przypisanie go do grupy. Można również edytować dane dotychczas zapisanych w kartotece klientów.
Windykacja a CRM
Moduł Windykacja należności w systemie ISOF oferuje zaawansowane funkcje zarządzania działaniami windykacyjnymi. Dzięki integracji z modułem CRM możliwe jest rejestrowanie działań i dostarczanie pełnych informacji podczas kontaktu z dłużnikami. To poprawia efektywność i skuteczność windykacji.
Nowy dokument DMS
Document Management System w systemie ISOF posiada szeroki zakres operacji związanych z dokumentami. Obejmuje m.in. wprowadzanie ich do systemu, a dzięki ich porządkowaniu i klasyfikacji możliwe jest łatwe, późniejsze wyszukiwanie.
Zamówienie od klientów
W module Logistyka systemu ISOF dostępna jest funkcjonalność zamówienia od klientów, która służy do przetwarzania danych o zamówieniach pochodzących od klientów. Łączy funkcje ewidencji, potwierdzania oraz obsługi zamówień, a także automatycznego wystawiania faktur.
Zamówienie do dostawców
Moduł Logistyka w systemie ISOF posiada również mechanizm Zamówienia do dostawców. Zapewnia pełną obsługę zamówień do dostawców, kontrolę dostaw, optymalizację rotacji towarów, optymalizację zamówień do dostawców pod kątem limitów logistycznych i cen.
Możliwości naszych modułów
Zobacz, jak działają nasze moduły: CRM, DMS, Sprzedaż i Magazyn!
O systemie ISOF
Zobacz i posłuchaj w jaki sposób wspierane są nowoczesne metody zarządzania ze strony systemu informatycznego.
CRM – Zarządzanie kontaktami z klientami
Operacyjny – zarządzanie kontaktami z klientem, analityczny – analizowanie sprzedaży, marketingowy – prowadzenie działań promocyjnych.
DMS – Zarządzanie dokumentami
"Firma bez zbędnych papierów". Elektroniczne przechowywanie, przepływ i zarządzanie wszelkiego rodzaju dokumentami.
Firma HEUTHES
Firma HEUTHES istnieje na rynku od 1989 roku. Przeczytaj o nas lub zobacz prezentację.
Zamów bezpłatną prezentację
Kontakt z nami
Firma HEUTHES zaprasza na prezentacje systemu ISOF, które odbywają się w każdą środę o godzinie 12:00 (wymagane wcześniejsze umówienie się telefoniczne).
Dokumentacje
Baza wiedzy
Wybierz odpowiednią dokumentację i dowiedź się więcej na temat systemu ISOF-ERP
Jak kupić i wdrożyć system ISOF-ERP
W dokumencie przedstawiono ścieżkę czynności, które możesz wykonać samodzielnie aby kupić i szybko rozpocząć pracę z ISOF-ERP.
SaaS czy Licencja
System ISOF-ERP oprócz wynajmu oprogramowania (SaaS), jest oferowany Klientom również w formie licencyjnej.
Praca z systemem ISOF-ERP
Materiał opisuje szczegóły pracy z systemem ISOF-ERP w firmach z rozproszoną strukturą.
Możliwości ISOF-ERP
ISOF-ERP to nowoczesny i elastyczny system, który pozwoli Ci na zarządzanie firmą dowolnej branży poprzez Internet.
Rozwiązania e-commerce w systemie ISOF-ERP
Integracja z e-sklepami i platformami sprzedażowymi, a także płatnościami elektronicznymi i firmami kurierskimi.
Mobilny ISOF
Aplikacja Mobilny ISOF służy do uruchomienia systemu ISOF-ERP na urządzeniach mobilnych.
Terminale danych w ISOF
Terminale danych to najnowszej generacji skanery magazynowe wyposażone w system operacyjny Android online.